Santa Cruz de Sierra - Reisverslag uit Puerto Suárez, Bolivia van ronald lok - WaarBenJij.nu Santa Cruz de Sierra - Reisverslag uit Puerto Suárez, Bolivia van ronald lok - WaarBenJij.nu

Santa Cruz de Sierra

Blijf op de hoogte en volg ronald

26 December 2013 | Bolivia, Puerto Suárez

Hallo allemaal vanuit Santa Cruz

Wens jullie allen een prettige kerst en een prettige jaarwisseling en gelukkig nieuwjaar en neem een lekker drankje

Bedankt voor alle reacties zover

Ruud,Tineke, Iris nog gefeliciteerd met jullie verjaardag en nog vele jaartjes

Groetjes en tot later

• 26 December 2013 - 16:01

Tineke Franke:

Hoi Ronnie! Bedankt voor al je mooie wensen. Voor jou natuurlijk hetzelfde en een goeie gezondheid, liefs tineke

• 26 December 2013 - 19:53

Gerard Kroesen:

Hoi Ron,fijn om te vernemen dat het allemaal goed met je gaat. Fijne jaarwisseling gewenst en een goed en veilig begin van het nieuwe jaar,proost!!
    Fijne vakantie verder en we horen wel weer van je.Hier is het nog steeds zacht weer voor de tijd van het jaar en geen vorst of sneeuw te bespeuren.
    Groet,Gerard.

• 26 December 2013 - 21:47

Iris:

Ron bedankt! Jij ook fijne feestdagen daar en een mooi 2014 gewenst met mooie avonturen! :) groetjes

• 27 December 2013 - 11:02

Michel,Regien ,Sophia Noah En Juliie:

Ha die Ron,

Bedankt voor de Kerstwens en natuurlijk wensen wij jou ook het allerbeste voor 2014. Probeer voortaan eens wat meer foto`s te maken.

Groet van ons allemaal.

• 27 December 2013 - 13:52

Ryszard En Wilma:

Hallo Ron,ben je de kerstdagen nog een beetje goed door gekomen.Wij in ieder geval wel.
    We wensen jou ook een fijne jaarwisseling en een voorspoedige reis

Wilma en Ryszard

• 27 December 2013 - 15:04

Marcel:

Dank je wel!! Een goed begin van 2014 gewenst. En nog veel avontuurlijk plezier.

• 29 December 2013 - 11:50

Dennis:

Hier die 'bolle' uit Turnhout , goede jaarwisseling en voorzichtig op de fiets !
    volgend jaar drinken we er weer 1 :)

• 01 Januari 2014 - 19:54

Brigitte Ausloos:

Beste wensen van iemand die je lang geleden ontmoette in Sumatra (1995 of 96). Ik kwam toevallig op je site via een foto op het web !
    Nog veel fietsavontuur en misschien tot ooit !

Brigitte.

• 07 Januari 2014 - 16:30

Ronald Bergsma:

He Ron,

nog de beste wensen en nog veel fietsplezier!