Concepción, Paraguay - Reisverslag uit Concepción, Paraguay van ronald lok - WaarBenJij.nu Concepción, Paraguay - Reisverslag uit Concepción, Paraguay van ronald lok - WaarBenJij.nu

Concepción, Paraguay

Blijf op de hoogte en volg ronald

20 November 2013 | Paraguay, Concepción

Dinsdag vertrekt de boot naar Bahia Negra 48 uur in de boot,naar Pantanal, dus ik ga naar Bahia Negra

Dat chalet was in nat park bosque Mbaracayu

Heb van die QRS bij me tegen veel vochtverlies, moet ze dan wel op tijd met water mengen en innemen, helaas, raar gevoel in elkaar zakken , net niet

vandaag GVD een Pampero op mijn kanis,harde noordwind je voelt als sauna, dus met zestig km was ik kant en klaar, 33 graden, gevoelstemp 42

wordt ook steeds door politie aangehouden, meer uit nieuwsgierigheid en Claro TV heeft paar fotootjes van mij genomen, dus sta in de belangstelling

Zit trouwens hier overal tussen de Mennoos, allemaal duitse koppen, van San pedro tot hier 1 lange straat - 140km, denk Philadelfia en plato loma ligt naast elkaar

Ga niet naar Ascusion ff geen zin in grote stad
In Concepcion ga ik informatie halen mbt nat park , pantanal ,
gran chaco.



  • 20 November 2013 - 12:16

    Hans Tovar:

    Hoi Ron,
    Je wordt nog een een BN er met al dat gefiets van jou. Wordt tijd dat ze er een real soap van gaan maken ik ben bang dat ze alleen niemand kunnen vinden die jou kan bijhouden zonder EPO. Wellicht Neil A.
    Veilige tip gebruik een fiets helm doen ze in Duitsland ook.
    Leuk je berichtjes.
    Hou je haakts en je kop er bij
    Gr Hans Tovar

  • 20 November 2013 - 12:38

    Gerard Kroesen:

    Hoi Ron,voor vochtverlies ben ik niet zo bang bij jou.
    Daar weet jij toch altijd wel raad mee.....ha,ha.
    Ja,en die Pampero,het gaat je dus niet bepaald voor de wind!!
    Wel,veel plezier verder en kijk goed uit.
    Tot de volgende keer,groet Gerard.

  • 20 November 2013 - 19:31

    Ryszard Lok:

    Je weet ondertussen toch dat op de fiets je de wind zelden mee hebt en om dorst te krijgen hoef toch ook niet te fietsen!
    Ik hoop dat in de pantanal eindelijk eens van de natuur kunt genieten.
    Nou geniet maar van het mooie weer.Wij gaan hier de kou in.
    He,youngster,
    Grtjes Wilma en Ryszard

  • 25 November 2013 - 14:58

    Martin:

    Vochtverlies???? dat is heeeel lang geleden dat jij dergelijke termen in de mond had! Vocht te kort dat dan weer wel. Misschien een emmer isostaros kopen. Dat je nu een beetje tegenwind hebt doet me wel deugd je hebt in Nederland alleen maar achter mijn rug uit de wind gefietst........
    Geniet van het warme weer, hier is het weer redelijk fris. Groeten Martin

  • 25 November 2013 - 21:42

    Hendrika:

    Hoi Ron, erg leuk om je zo te volgen. Hier is alles okee, wordt wel koud nu 5 graden dus geniet maar.
    Wees wel voorzichtig, we willen graag het glas weer met je heffen in Ritsumasyl.
    X Hendrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Paraguay, Concepción

Zuid-Amerika op de fiets

fietstocht door Zuid-Amerika maken en zoveel mogelijk landen aandoen

Recente Reisverslagen:

13 November 2014

Galapagos

30 September 2014

Huaraz

24 September 2014

Nazca Lines

02 September 2014

Bolivia Peru

24 Mei 2014

el Calafate
ronald

Actief sinds 14 Mei 2009
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 67612

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 28 September 2013

Zuid-Amerika op de fiets

03 Mei 2009 - 30 November -0001

fietsvakantie

Landen bezocht: