Argentinie, Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van ronald lok - WaarBenJij.nu Argentinie, Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van ronald lok - WaarBenJij.nu

Argentinie, Salta

Door: Ron Lok

Blijf op de hoogte en volg ronald

05 Februari 2014 | Argentinië, Salta

Na een verblijf van 5 dagen in Salta vandaag weer vertrokken.
Ik volg een spoorlijntje richting Chili om uiteindelijk in
San Antonio de los Cobres te belanden. (westwaarts)
Vandaar ga ik weer zuidwaarts richting Cafayate via "ruta 40"

• 05 Februari 2014 - 20:35

Marcel:

Gewoon het windje in de rug houden Ron! :)

• 05 Februari 2014 - 20:50

Gita Van Arnhem:

Hee Ron, knap van je! Argentinie klinkt ver!
    Jan zit nu in Kleinwalsertal. Eerst met de dochters en vrienden in St. Anton!
    Qrijn en Jeroen gaan dit weekend naar hem toe! Jan is dus 2,5 week in Oostenrijk!
    Veel te lang, maar hij geniet ervan! Ik red het met Britje, werken en een fikse kou!
    Af en toe uit met zusters en vriendinnen! Vermaak me wel!
    Groet van Gita

• 05 Februari 2014 - 22:35

Tineke Franke:

He, Ronnie!!! Je gaat lekker zo, lees ik. Het lijkt hier wel herst met regen en wind en geen ijs.
    Geniet er van en hoop je dit jaar wel weer te zien, liefs Tineke

• 07 Februari 2014 - 13:01

Afke:

Ha lieve Ron, tijdje niks van me gehoord, maar ja druk met andere dingen en leeg halen huis Pa. Verder alles goed hier! Morgen feestje bij Janke, alleen maar dames, dus dan moet het gezellig worden.
    Ik geniet van je foto's, prachtig allemaal! Geniet ervan en tot volgend reisverslag met natuurlijk mooie plaatjes :-)! Dikke X Afke